mandag den 13. maj 2013

Hyp hyp...

Jeg skriver i et sådan tempo, at mine fingre næsten ikke kan følge med, og det er egentlig ret sjovt, underholdende, foruroligende, underligt, nedslående, hyggeligt og enormt mange andre adjektiver kan også bruges i den sammenhæng.

Da jeg den anden dag blev virkelig grebet af det hersens skriveri og virkelig troede på, at jeg kunne lave en vaske ægte bog (som indtil videre handler enormt meget om fødsler, parforhold og skilsmisse), skrev jeg til kahrius.dk for at høre, om de lige kunne give en cirka pris på, hvad det vil koste, hvis jeg selv skulle betale for det - det kunne de. Opsparingen bliver godt og grundigt tømt, hvis den skal udgives på den måde. Så nu er jeg lidt "NÅ"-agtig. Det stinker faktisk ret meget at have så meget lyst til noget, som med stor sandsynlighed aldrig lader sig virkeliggøre. Mega noller!

Så nu vil jeg prøve at skrive til et forlag - og jeg forventer et afslag. Og når jeg har fået nok af dem, vil jeg skrive et enormt langt blogindlæg om onde onde ONDE forlag, der ikke gider høre om mit navlepilleri; når det så er gjort, deler jeg det hele op i irriterende små bidder, som jeg efterfølgende fodrer bloggen med - så kan I læse det eller lade være.

Lyder jeg lidt sur? Jeg er lidt sur, for jeg synes, det er SYND for alle mine søde læsere (eksisterende og kommende), hvis de bliver frarøvet muligheden for at læse om alle de spændende ting, jeg har på sinde. Og eftersom jeg har udnævnt mig selv til at være et pragteksemplar af racen homo sapiens, kan det jo kun være guldkorn, der vælter ud af mig... Eller... Neeeej...

Nåhr ja, og det jeg egentlig ville skrive om er, at jeg på torsdag skal til heksedoktor(inde)! Glæder mig noller meget, og hvis det bliver en succes, skal jeg nok skrive om min oplevelse herinde.

Go' røv og go' dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar