mandag den 9. december 2013

Om rotter på loftet...

...eller hvor man nu har dem. Det er da ubetinget et lortedyr, uanset hvor man har dem; om det er på loftet, lige som jeg, eller om de er i haven (måske under udestuen), også lige som jeg, så er de lige latterlige!

Ej, jeg ved ikke, om vi har rotter under udestuen, men der er nogle ting, der kunne tyde derpå, hvorfor jeg nu har sendt bud efter rottefængeren. Og nu jeg var i berøring med emnet, så tænkte jeg, at det vist er på tide, jeg får læst historien om rottefængeren, for den har jeg aldrig læst. "Rottefængeren fra Hameln". Er det ikke en Brdr. Grimm historie? Jeg tror måske, den er at finde på Mofibo...

Glæder mig til at få besøg af rottefængeren; mon han er lækker? Og har han sin tværfløjte med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar